Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron WWW, sklepów internetowych czy też innych serwisów zalicza się do jednej z najskuteczniejszych form reklamy biznesu w Internecie. Proces pozycjonowania pozwala na umieszczenie Państwa witryny na jak najwyższych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania. Jest to niezwykle ważne ze względu na to, że coraz więcej osób poszukuje informacji o usługach czy też produktach za pośrednictwem Internetu. Badania dowodzą, że 90% internautów odwiedza tylko te strony WWW, sklepy internetowe, które znajdują się na pozycjach od 1 do 10, czyli na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Nasze doświadczenie, wiedza, umiejętność oraz profesjonalne zaplecze technologiczne pozwal na przygotowanie odpowiedniej strategii pozycjonowania dla Państwa biznesu w Internecie.

pozycjonowanie stron, sklepów internetowych Ostrowiec Świętokrzyski

STRATEGIE POZYCJONOWANIA

Decydując się na proces pozycjonowania witryny, należy wraz z zleceniobiorcą usługi wybrać strategię pozycjonowania odpowiednią dla Państwa witryny. Jako przykład posłuży nam firma hydrauliczna z Ostrowca Świętokrzyskiego. Najlepszym rozwiązanie dla niej będzie wybór strategii pozycjonowania lokalnego. Dlaczego akurat ten pakiet? Ponieważ jest to przedsiębiorstwo działające na terenie Ostrowca Świętokrzyskiego oraz okolic, a nie innego miasta w Polsce. Nastawieni są oni przede wszystim na klientów z miasta na terenie, którego działają.

Pozycjonowanie fraz
  • Frazy z największą liczbą wyszukiwań w miesiącu.
  • Frazy często wyszukiwane przez użytkowników.
  • Rozwiązanie dla serwisów internetowych.
  • Zapytaj o cenę!
Pozycjonowanie lokalne
  • Frazy zawierające daną lokalizację.
  • Uzupełnienie wizytówki Google Moja Firma.
  • Rozwiązanie dla firm lokalnych.
  • Zapytaj o cenę!
Pozycjonowanie longtail
  • Rozbudowane, precyzyjne frazy kluczowe.
  • Generowanie odwiedzin o wysokiej konwersji.
  • Rozwiązanie dla bardzo dużych serwisów.
  • Zapytaj o cenę!
Pozycjonowanie sklepów
  • Pozycjonowanie fraz produktowych.
  • Reakcja na trendy zakupowe.
  • Rozwiązanie dla sklepów internetowych.
  • Zapytaj o cenę!
Najczęściej zadawane pytania
Na wysokość kosztów pozycjonowania wpływa: ilość fraz kluczowych, ich popularność, aktualna pozycja strony, sklepu w wynikach wyszukiwania, stan techniczny witryny, kondycja konkurencji na wybrane słowa kluczowe, strategia pozycjonowania. Ze względu na mnogość czynników jakie występują przy wycenie kosztów pozycjonowania, musi ona być wykonywana indywidualne na podstawie przeprowadzonej analizy poszczególny elementów.