Digital Signage

Digital Signage to rozbudowany system, który składa się z różnego rodzaju wyświetlaczy, na których prezentowane są informacje, reklamy czy też inne treści. Drugą część systemu stanowi oprogramowanie, które zarządza wyświetlanym materiałem na wszystkich ekranach. Podstawową cechą systemu Digital Signage jest możliwość zdalnej modyfikacji wyświetlanych materiałów na każdym wyświetlaczu z osobna. Takie rozwiązanie sprawia, że możemy na bieżąco dostosowywać reklamę do potrzeb danego środowiska. Digital Signage najczęściej można spotkać w centrach handlowych, na lotniskach, dworcach kolejowych i autobusowych. Jednak na zastosowanie takiej technologii decyduje się coraz więcej przedsiębiorstw, szczególnie tych małych i średnich. Oprócz publikacji własnych treści informacyjnych oraz reklamowych, małe i średnie przedsiębiorstwa decydują się na emisję treści innych firm za opłatą. Takie podejście pozwala na uruchomienie kolejnego kanału zarobkowego dla przedsiębiorstwa.

Digital Signage Xibo

Wdrożenie Digital Sigange na bazie darmowego oprogramowania Xibo opiera się o wybranie odpowiedniego serwera, na którym będą utrzymywane wyświetlane treści. Kolejnym krokiem jest instalacja aplikacji Xibo na tym serwerze. Następnie należy wybrać player, który odpowiadał będzie za dystrybucję treści na ekranie. Wspomniany player należy podpiąć do wcześniej zakupionego ekranu. Jednym z najważniejszych elementów, dzięki którym player może poprawnie funkcjonować jest stały dostęp do sieci Internet. Pozwala mu to na komunikację z serwerem i pobieranie treści.

Po zakończeniu prac związanych z montażem i konfiguracją sprzętu, przechodzi się do kolejnego kroku. Jest nim ustalenie harmonogramu wyświetleń poszczególnych informacji. Wykonanie tych kilku kroków pozwoli cieszyć się Państwu z kolejnego źródła reklamy.

Cena wdrożenia systemu Digital Signage uzależniona jest od ilości stanowisk.